Alt om Toyota RAV4 Plug-in Hybrid
Der er sat strøm til Toyotas store SUV RAV4, nu fås den som Plug-in Hybrid
RAV4 er en praktisk SUV, perfekt til den aktive familie og familien som bruger bilen meget i deres dagligdag. Batteriet er et Lithium-ion batteri med en kapacitet på 18,1 kWh og sammen med en stor 2.5-liters benzinmotor, yder Toyota RAV4 Plug-in Hybrid hele 306 hestekræfter. Plugin Hybriden kommer som standard med firehjulstræk med to elmotorer - en til forhjulene og en anden til baghjulene, som fordeler kræfterne ud på alle fire hjul. Det gør også at RAV4 som Plug-in Hybrid kan trække hele 1.500 kg. Der er fantastisk plads for alle passagerer, og i bagagerummet kan der være både hundebur, barnevogne og hvad man nu ellers skulle transportere af store ting. RAV4 er utrolig sikker og har Toyota Safety Sense.

Fokus på skandinaviske bilejeres loyalitet
AutoIndex er den største og mest omfattende af Loyalty Groups BrancheIndex-undersøgelser med mere end 70.000 besvarelser årligt.
Undersøgelsen afdækker private bilejeres oplevelse af og tilfredshed med deres bil, forhandler og værksted.
27 skandinaviske bilimportører anvender AutoIndex som et værktøj til at følge udviklingen i kundernes oplevelser og vurdere, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne på markedet. AutoIndex giver os et vigtigt her-og-nu indblik i, hvordan kunderne vurderer blandt andet vores forhandleres service og er vigtigt supplement til vores egne undersøgelser.
Loyalty Group gennemfører AutoIndex i et samarbejde med danske FDM og svenske Vi Bilägare. Læs mere her loyaltygroup.dk/autoindex
Fordele og ulemper
Fordele:
- Toyota Safety Sense er standard
- Kører langt på literen
- Firehjulstræk er standard
- Meget plads i kabinen
- Må trække 1.500 kg
Ulemper:
- Kun én motor og batterikapacitet at vælge imellem
RAV4 Plug-in Hybrid facelift og modelskift
RAV4 Plug-in Hybrid er den første Plug-in Hybrid variant af RAV4. Den bygger selvfølgelig på samme platform som benzin og Hybrid-versionen, RAV4.
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid Service, reparation og udstyrspriser
RAV4 Plug-in Hybrid er bygget til at holde, men det ændre ikke på, at man har brug for et værksted når der skal laves service og diverse reparationer. For at få RAV4 Plug-in Hybrid til at være en trofast ven i mange år, skal den have det regelmæssige serviceeftersyn ved hver 15.000 km eller ved hvert år.
Få tjekket op på hvad et stort og lille service koster, en reparation eller hvis du ønsker priser på ekstraudstyr som f.eks. hjul og dæk til din RAV4 Plug-in Hybrid, ved at tage kontakt til et bilhus nær dig. Vi har samlet alle Toyota forhandlere i oversigten lige her.